KEEP-OFF.21-4
Radiator:
Noul motor Novarossi KEEP-OFF.21-4 beneficiaza de a doua generatie 'Lighter&Lower evolution 2' de radiatoare. Acestea au fost special procesate pentru a reduce greutatea radiatorului si implicit pentru a ajuta la coborarea centrului de greutate/
Camasa:
Camasa are 4 porturi de transfer ceea ce reprezinta cel mai bun compromis intre un consum mic si puterea optima .
Arborele cotit:
Intrucat acest model vine reglat din fabrica, arborele cotit a fost modificat pentru a mari puterea si manevrabilitatea.
Garnituri:
Suprafetele interioare ale garniturilor au o noua forma. Impreuna cu noile materiale folosite acestea sunt mai rezistente la temperaturi inalte.
Biela:
Biela R7 este fabricata din aluminiu ultra usor care a fost supus testelor cu ultrasunete. Forma specifica a bielei R7 reduce drastic turbulentele in interiorul blocului motor.
Carburatorul:
Carburatorul acestui motor este facut din plastic pentru a micsora greutatea totala a motorului si implicit pentru a ajuta la coborarea centrului de greutate.
Rulmentul spate:
Noul model de rulment spate reduce inertia maselor in miscare si asta ajuta la cresterea performantelor motorului. Rezultatul se traduce printr-un raspuns al accelereatiei mai rapid si o viteaza de top mai mare.
Capacitate: 3,49 cc
R.P.M. (putere maxima): 36.000 RPM
Plaja de turatii: 6.000-38.000 R.P.M.
Alezaj x cursa: 16,26x16,80 mm
Camasa: 4 ports
Rulment spate: ceramic
Rulment fata: otel
Arbore cotit: 14 mm - turbo - tuned
Carburator: plastic - 9 mm - reverse
Bujie: Turbo (C6TGC)
Evacuare: spate
Pornire: Starterbox
Greutate: 360 g
Tip combustibil: 25% nitro
Art. No. KEEP-OFF.21-4